Pikaopas digitaalisen asiakaskokemuksen
kehittämiseen
: käytännön vinkkejä ja työkaluja

Mahtavaa, että digitaalisen asiakakokemuksen kehittäminen kiinnostaa! Tästä oppaasta on varmasti apua, kun haluat ymmärtää miten automaatio- ja analytiikkatyökalut tehostavat markkinointi- ja myyntiprosesseja, ja auttavat sinua palvelemaan asiakkaita yksilöllisesti niin verkossa kuin kivijalkamyymälöissä.

Oppaassa kerromme muun muassa:

  • Mitä digitaalinen asiakaskokemus tarkoittaa
  • Miten hallinnoida asiakaskokemusta digitaalisessa ympäristössä
  • Digitaalinen asiakaskokemusalusta kokoaa ja analysoi dataa
  • Listauksen DXP:n hyödyistä
  • Arkipäivän esimerkkejä hyperpersonoinnista
  • Vinkit miten kannattaa lähteä liikkeelle
  • Miten markkinoijan arki muuttuu DXP:n käyttöönoton jälkeen
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisopas tarjoaa käytännön vinkkejä ja työkaluja -teksti. Oikeasa reunassa polku miten lähteä liikkeelle DXP:n kehittämisessä.

Anna yhteystietosi ja kerro mitkä aiheet sinua kiinnostavat, niin pääset lataamaan oppaan.