
Personoi verkkosivusi Druid Experience Platformin avulla
Verkkosivujen ja muun asiakaskommunikaation henkilökohtaistaminen tai personointi ei pelkästään paranna asiakaskokemusta vaan tehostaa myös markkinoinnin tuloksia. McKinseyn tutkimuksen mukaan sisällön personointi voi kasvattaa liikevaihtoa jopa 15%, vähentää asiakashankinnan kustannuksia 50% ja parantaa markkinoinnin ROI:ta 15%. Suuria lupauksia, mutta miten ne lunastetaan käytännössä?
Ilman oikeita työkaluja personoinnin toteuttaminen on vaikeampaa kuin kastikkeen suurustaminen. Monen keskikokoisen ja suurenkin yrityksen markkinoinnilla on rajoitetut resurssit, ja juuri tähän haasteeseen Druid Experience Platform (DruidXP) tarjoaa ratkaisun. Se ei pelkästään tehosta personointia vaan mahdollistaa myös nopean ja vaivattoman sisällöntuotannon eri kanaviin.
Miksi personointi on tärkeää?
Personoitu sisältö parantaa erityisesti tiedonjanoisten asiakkaiden palvelukokemusta. Se tarjoaa merkittävää hyötyä brändeille ja valmistajille, jotka haluavat rakentaa merkkiuskollisuutta ja sitouttaa asiakkaitaan.
Mitä Druid Experience Platform tarjoaa?
DruidXP rakentuu koeteltuihin ja dokumentoituihin avoimen lähdekoodin ratkaisuihin, eikä se sido asiakasta yhteen toimittajaan. Ratkaisumme yhdistää saumattomasti sisällönhallinnan, markkinoinnin automaation ja tekoälyn toiminnot yhdeksi kattavaksi kokonaisuudeksi.
Monikanavaista sisällöntuotantoa
DruidXP:n julkaisujärjestelmän avulla sisältöä voidaan tuottaa ja hyödyntää yrityksen sivuston lisäksi mobiilissa, verkkokaupassa tai vaikka extranetissä. Drag & drop -käyttöliittymän ansiosta sisällöntuotanto on nopeaa ja helppoa. Tekoäly tarjoaa tukea tekstin ideointiin, tuotantoon, saavutettavuuden parantamiseen ja käännöksiin – kaikki tämä vain yhdellä tai kahdella klikkauksella.
Markkinoinnin automaatio ja tekoäly
Markkinoinnin automaatio analysoi, tunnistaa ja profiloi verkkosivuilla kävijät sekä hyödyntää asynkronisia kanavia, kuten sähköpostia ja pikaviestejä, oikea-aikaiseen viestintään. Kun rautaa taotaan silloin, kun se on kuumaa, myös tulokset paranevat.
Näin DruidXP tekee taikojaan
DruidXP:n voima piilee sen kyvyssä yhdistää eri toiminnallisuudet saumattomaksi kokonaisuudeksi. Satunnainen verkkosivuvierailija profiloidaan käyttäytymisensä perusteella, ja personointimoottori ottaa kopin relevantin sisällön tarjoilemisesta nostojen ja CTA:n muodossa.
Ostajan polkua voidaan optimoida liidien pisteytyksellä. Näin tunnistamme, milloin “harkitsija” on muuttumassa “ostajaksi” ja osaamme ajoittaa myynnilliset viestit juuri oikeaan hetkeen.
Haluatko nähdä miten personointi toimii käytännössä?
Demossa avamme esimerkin avulla, miten luot asiakaskokemuksia, jotka erottuvat tekoälyn aikakaudella.