Luo asiakaskokemuksia, jotka erottuvat tekoälyn aikakaudella

Kaipaatko sujuvampaa ja tehokkaampaa sisällöntuotantoa, joka mukautuu asiakkaidesi kiinnostuksiin ja toimii saumattomasti eri kanavissa?

Tämän mahdollistaa DruidXP, joka yhdistää tekoälyä hyödyntävän sisällönhallinnan, hyperpersonoinnin ja markkinoinnin automaation yhdeksi kokonaisuudeksi. Sen avulla nopeutat markkinoinnin ja viestinnän prosesseja: voit personoida viestisi monikanavaisesti ja tavoittaa asiakkaasi oikealla hetkellä heidän ostopolkunsa eri vaiheissa.

Tutustu aiheeseen katsomalla Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella -tapahtuman tallenne.

Tapahtumakuva. Päällä linkkiä osoittava painike.

Case: Blueberry Outdoor

Blueberry Outdoor halusi tavoittaa sähköpyöräilystä kiinnostuneet jo tiedonhakuvaiheessa, tarjota heille inspiroivia ja arvoa tuottavia sisältöjä jokaisessa ostopolun vaiheessa sekä ohjata heidät oikealla hetkellä kaupantekoon jälleenmyyjien luo. Lisäksi oli herännyt tarve luoda dataohjautuvia ja tarkasti kohdennettuja markkinointikampanjoita, jotka parantavat jälleenmyyjien kilpailukykyä ja lisäävät heidän näkyvyyttään.

Varaa demo ja näe, miten DruidXP voi auttaa Blueberry Outdooria:

  • Lisäämään brändin tunnettuutta
  • Sitouttamaan asiakkaita
  • Tukemaan jälleenmyyjiä

Tilaa Druidin uutiskirje!

Uutiskirjeessä kerromme digitaalisen maailman kuulumisia maailmalta, verkostolta ja meiltä. Meillä avoin­ta on niin läh­de­koo­di kuin asen­ne­kin, joten emme turhaan spämmää sinua.

Asiantuntijamme apunasi

Tarvitsetko apua digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä? Ota yhteyttä niin keskustellaan, miten voimme auttaa sinua rakentamaan vaikuttavan ja yhtenäisen asiakaskokemuksen kaikissa kanavissasi.