Luo asiakaskokemuksia, jotka erottuvat tekoälyn aikakaudella

Kaipaatko sujuvampaa ja tehokkaampaa sisällöntuotantoa, joka mukautuu asiakkaidesi kiinnostuksiin ja toimii saumattomasti eri kanavissa?

Tämän mahdollistaa Druid Experience Platform, joka yhdistää tekoälyä hyödyntävän sisällönhallinnan, hyperpersonoinnin ja markkinoinnin automaation yhdeksi kokonaisuudeksi. Sen avulla nopeutat markkinoinnin ja viestinnän prosesseja: voit personoida viestisi monikanavaisesti ja tavoittaa asiakkaasi oikealla hetkellä heidän ostopolkunsa eri vaiheissa.

Tutustu aiheeseen katsomalla Digitaalinen asiakaskokemus tekoälyn aikakaudella -tapahtuman tallenne.

Tapahtumakuva. Päällä linkkiä osoittava painike.

Näe miten Druid Experience Platform toimii

Demossa avaamme esimerkin avulla, miten luot asia­kas­ko­ke­muk­sia, jot­ka erot­tu­vat te­koä­lyn ai­ka­kau­del­la. Varaa alta aika Hämäläisen Mikon kalenterista.

Tilaa Druidin uutiskirje!

Uutiskirjeessä kerromme digitaalisen maailman kuulumisia maailmalta, verkostolta ja meiltä. Meillä avoin­ta on niin läh­de­koo­di kuin asen­ne­kin, joten emme turhaan spämmää sinua.

Asiantuntijamme apunasi

Tarvitsetko apua digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä? Ota yhteyttä niin keskustellaan, miten voimme auttaa sinua rakentamaan vaikuttavan ja yhtenäisen asiakaskokemuksen kaikissa kanavissasi.