Pikaopas digitaalisen asiakaskokemuksen
kehittämiseen
Haluatko tarjota asiakkaillesi saumattomia ja yksilöllisiä kokemuksia kaikissa digitaalisissa kanavissa?
Lataa maksuton oppaamme ja ota haltuun käytännön vinkit ja työkalut, joilla kehität asiakaskokemusta järjestelmällisesti ja tuloksellisesti.
Oppaasta saat vastauksia muun muassa:
- Mitä digitaalinen asiakaskokemus tarkoittaa
- Miten hallinnoida asiakaskokemusta digitaalisessa ympäristössä
- Mikä on digitaalinen asiakaskokemusalusta (DXP) ja miksi sen hyödyntäminen kannattaa?
- Miten automaatio ja tekoäly auttavat personoimaan kokemuksia eri asiakassegmenteille?
- Miten markkinoijan arki muuttuu DXP:n käyttöönoton jälkeen

Kenelle opas sopii?
Tämä pikaopas on suunnattu erityisesti markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat ymmärtää:
- Miten teknologia ja data tukevat asiakasymmärrystä
- Miten parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kasvattaa liikevaihtoa
- Miten kannattaa lähteä liikkeelle asiakaskokemuksen kehittämisessä
Mukana myös:
- Arjen esimerkkejä hyperpersonoinnista
- Inspiroiva kurkistus markkinoijan tulevaisuuteen DXP:n avulla
- Konkreettinen polku kohti parempaa asiakaskokemusta
Lataa opas ja ota ensimmäinen askel kohti vahvempaa asiakasuskollisuutta ja kasvua.
Täytä yhteystietosi ja kerro mitkä aiheet sinua kiinnostavat, niin pääset lataamaan oppaan. Saat oppaan myös sähköpostiisi hetken kuluttua.
Lue myös
Mitä tarkoittaa Digital Experience Platform (DXP)
Digitaalinen asiakaskokemus – jokainen kohtaaminen ratkaisee
Sujuvoita digitaalisen markkinoinnin polkusi: Työkalut, trendit ja asiakaskokemus
Näin luot loistavan käyttökokemuksen verkkosivustollasi