Pikaopas digitaalisen asiakaskokemuksen
kehittämiseen: käytännön vinkkejä ja työkaluja
Mahtavaa, että digitaalisen asiakakokemuksen kehittäminen kiinnostaa! Tästä oppaasta on varmasti apua, kun haluat ymmärtää miten automaatio- ja analytiikkatyökalut tehostavat markkinointi- ja myyntiprosesseja, ja auttavat sinua palvelemaan asiakkaita yksilöllisesti niin verkossa kuin kivijalkamyymälöissä.
Oppaassa kerromme muun muassa:
- Mitä digitaalinen asiakaskokemus tarkoittaa
- Miten hallinnoida asiakaskokemusta digitaalisessa ympäristössä
- Digitaalinen asiakaskokemusalusta kokoaa ja analysoi dataa
- Listauksen DXP:n hyödyistä
- Arkipäivän esimerkkejä hyperpersonoinnista
- Vinkit miten kannattaa lähteä liikkeelle
- Miten markkinoijan arki muuttuu DXP:n käyttöönoton jälkeen

Anna yhteystietosi ja kerro mitkä aiheet sinua kiinnostavat, niin pääset lataamaan oppaan.
Lue myös
Mitä tarkoittaa Digital Experience Platform (DXP)
Digitaalinen asiakaskokemus – jokainen kohtaaminen ratkaisee
Sujuvoita digitaalisen markkinoinnin polkusi: Työkalut, trendit ja asiakaskokemus
Näin luot loistavan käyttökokemuksen verkkosivustollasi