Digitaalisen asiakaskokemuksen uusi aikakausi
Webinaari keskiviikkona 27.11. klo 8.30
Kuvittele tilanne, jossa asiakas jättää ostoskorinsa kesken verkkosivuillanne. Kymmenen minuutin kuluttua hän saa sähköpostilla muistutuksen ja ehdotuksia seuraaviin toimenpiteisiin – olipa kyseessä sitten kesälomareissun suunnittelu tai maastopyörän huolto.
Kun asiakas saapuu noutamaan tilaamaansa tuotetta, näkee myyjä järjestelmästä aiemmat ostot ja asiakkaan viimeaikaiset kiinnostuksen kohteet, ja hän voi tarjota asiakkaalle räätälöityjä lisäpalveluita.
Tämä on mahdollisuus, jonka Digitaalinen asiakaskokemusalusta (Digital Experience Platform, DXP) tarjoaa. DXP yhdistää modernin sisällönhallinnan, tekoälyn ja markkinoinnin automaation, luoden hyperpersonalisoidun kommunikaation monikanavaisesti.
Webinaarissa Druidin toimitusjohtaja Mikko Hämäläinen avaa miten:
- Ymmärrät paremmin asiakkaitasi
- Viestit saumattomasti kaikissa kanavissa
- Parannat asiakasuskollisuutta
- Kasvatat liiketoimintasi tuloksia.
Tule kuulemaan lisää digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisestä keskiviikkona 27.11. klo 8.30-9.30.
Ei ehdi silloin? Ei huolta! Ilmoittaudu silti, niin saat tallenteen katsottavaksi myöhemmin.
Ilmoittaudu mukaan nyt!