Digitaalisen asiakaskokemuksen elementtejä leijuu ilmassa. Pöydän päällä erilaisia mobiililaitteita, joihin elementit linkittyvät.

Digitaalisen asiakaskokemuksen uusi aikakausi

Webinaari tiistaina 4.6. klo 8.30

Kuvittele tilanne, jossa asiakas jättää ostoskorinsa kesken verkkosivuillanne. Kymmenen minuutin kuluttua hän saa sähköpostilla muistutuksen ja ehdotuksia seuraaviin toimenpiteisiin – olipa kyseessä sitten kesälomareissun suunnittelu tai maastopyörän huolto.
Kun asiakas saapuu noutamaan tilaamaansa tuotetta, näkee myyjä järjestelmästä aiemmat ostot ja asiakkaan viimeaikaiset kiinnostuksen kohteet, ja hän voi tarjota asiakkaalle räätälöityjä lisäpalveluita.

Tämä ei ole tulevaisuutta, vaan mahdollisuus, jonka Digital Experience Platform (DXP) tarjoaa. DXP yhdistää modernin sisällönhallinnan, tekoälyn ja markkinoinnin automaation, luoden hyperpersonalisoidun kommunikaation monikanavaisesti.

Webinaarissa Druidin toimitusjohtaja Mikko Hämäläinen valottaa DXP-alustojen periaatteita ja kertoo, kuinka voit rakentaa tehokkaan alustan, joka muuttaa asiakaspalvelun pelikentän.

Tule kuulemaan lisää digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisestä tiistaina 4.6. klo 8.30-9.30.

Eikö ajankohta sovi? Kannattaa silti ilmoittautua, sillä lähetämme kaikille tallenteen.


Ilmoittautuminen on päättynyt. Haluatko kuulla lisää aiheesta? Tilaa Druidin uutiskirje tai ota yhteyttä!