Oppaat

Mies istuu metsässä ilta-auringon valossa, kuulokkeet päässä ja älypuhelin kädessään, edessään kannettava tietokone. Kuvan alareunassa on teksti ‘Personoi asiakaskokemuksesi’ ja oikeassa alakulmassa Druidin logo.

Personoi asiakaskokemuksesi

Oppaassa kerromme, miten rakennat vaikuttavia asiakaspolkuja personoinnin, tekoälyn ja automaation avulla.

Pikaopas digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen: 8 sivua käytännön vinkkejä ja työkaluja

Pikaopas digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämiseen

Opas auttaa sinua ymmärtämään miten automaatio- ja analytiikkatyökalut tehostavat markkinointi- ja myyntiprosesseja, ja auttavat sinua palvelemaan asiakkaita yksilöllisesti niin verkossa kuin kivijalkamyymälöissä.

Kuvakaappaus oppaan etusivusta. Teksti: Seitsemän vinkkiä mutkattomaan verkkosivusto-uudistukseen.

Seitsemän vinkkiä verkkosivuston uudistukseen

Oletko miettimässä verkkosivustosi uudistamista? Nappaa oppaasta muistilista suunnittelun tueksi.

Kansikuva Lean-oppaasta. Teksti: Pikaopas Leaniin ja ketteryyteen.

Pikaopas Leaniin ja ketteryyteen

Jatkuvan oppimisen ja kehittämisen
kulttuurin omaksuminen edellyttää
ajattelutavan muutosta. Oppaan luettuasi ymmärrät mitä ketterä kehittäminen tarkoittaa ja mitkä ovat sen hyödyt.