Drupal ylläpito & jatkuva kehitys
Tukea, turvaa ja elinvoimaa digipalveluille
Digimaailmassa pitkän iän salaisuus on simppeli – jatkuva kehitys ja luotettava tuki. Olemme aktiivinen digiasioiden ongelmanratkaisija ja pidämme huolen, että verkkopalvelut pysyvät toimivina, ajantasaisina ja asiakkaidemme liiketoimintaa vauhdittavina.
Uskomme pitkiin ja syviin asiakassuhteisiin. Palvelujen perusylläpidon lisäksi Magical Support -tiimimme konsultoi ja opastaa, ideoi uutta ja kehittää palveluja pitkäjänteisesti paremmiksi. Jokaiselle asiakkaallamme on nimetty omakoodari (tai useampikin), joka vastaa asiakkaan tukipyyntöihin ja huolehtii palvelun toimivuudesta.
Asiakastuen yhteystiedot
020 187 6601 (ma–pe klo 8–17)
support@druid.fi
Magical Support ylläpitotiimi aina palveluksessasi ja kehityksen tukena
Ylläpitopalvelut tarjoaa kokenut Magical Support -tiimimme, jota johtaa yrityksellesi nimetty henkilökohtainen palvelupäällikkö, joka tuntee projektisi yksityiskohdat ja ehdottaa proaktiivisesti kehitysideoita.
Kommunikointi kanssamme on tehty vaivattomaksi. Voit lähettää palvelupyyntöjä monikanavaisesti sähköpostilla, Slack:ssä, JIRA:ssa, Zendesk:ssä tai soittamalla palvelunumeroomme.
Me huolehdimme Drupal-sivustosi ylläpidosta Service Level Agreement (SLA) -sopimuksen mukaisesti, pitäen sen ajan tasalla, tietoturvallisena ja jatkuvasti kehittyvänä. Pysymme ajan hermoilla ja mukautamme palvelumme uusien lakien ja säädösten mukaan.
Järjestämme säännölliset asiakastapaamiset 1-2 kertaa vuodessa, joiden aikana tarkastellaan palvelun laatua, suunnitellaan jatkokehitystä ja päivitetään tarpeen mukaan toimintastrategiaa.
Lisäksi tarjoamme kattavaa käyttäjätukea ja koulutuksia. Neuvomme uusien ominaisuuksien, kuten evästeiden ja Matomo-analytiikan käyttöönotossa.
Tietoturva-auditoinnit
Kattavassa tietoturva-auditoinnissa selvitämme verkkopalvelun teknisen laadun tietoturvan ja jatkokehitystarpeiden kannalta. Käymme läpi sovelluksen lähdekoodin ja toiminnallisuuden, arvioimme tietoturvariskit ja raportoimme mahdolliset ongelmakohdat sekä suositellut toimenpiteet. Raportin pohjalta on helppo ryhtyä kehittämään palvelua paremmaksi.
Useimmiten aloitamme ylläpitoasiakkuuden tietoturva-auditoinnilla. Näin pääsemme nopeasti kärryille palvelun laadusta ja mahdollisista tietoturvariskeistä.
Viime vuosina asiantuntijamme ovat olleet aktiivisessa roolissa useiden Drupal-ydinjärjestelmän kriittisten haavoittuvuuksien tunnistamisessa ja korjaamisessa. Tällä työllä on ollut maailmanlaajuinen vaikutus Drupalin turvallisuuteen.
Saavutettavuusauditoinnit
Saavutettavuusauditointi on helppo ja tehokas tapa ryhtyä kehittämään verkkopalvelun saavutettavuutta tämän päivän vaatimusten tasolle.
Saavutettavuusauditointi tarjoaa:
- selvityksen saavutettavuuden nykytilasta
- kartoituksen kehitystarpeista
- parannusehdotukset
Keskitymme pääosin verkkopalvelun teknisen toteutuksen ja käyttöliittymän selkeyden arviointiin aistirajoitteisten ja motorisesti rajoitteisten ihmisten näkökulmasta. Käytämme arvioinnissa WCAG 2.1 -ohjeistuksen (Web Content Accessibility Guidelines) AA-tason onnistumiskriteerejä, joihin laki velvoittaa.